Kursholder er Kjersti Antonsen
Kjersti har etablert tilstedeværelsen i sosiale medier for flere store bedrifter (bla Kondomeriet og GET), samt jobbet som rådgiver innen markedsføring, digitalisering, netthandel og sosiale medier for store merkevarer som Nordea og Fursetgruppen.
Hun har også to podkaster, jobbet med influencermarketing og vært spaltist og skribent for en rekke aviser og tidsskrifter.
Dette sier Kjersti om seg selv:
Jeg tok tidlig i bruk nye kanaler som kommunikasjonsplattformer og bygget opp Kondomeriets strategi og tilstedeværelse på Facebook, YouTube og Twitter - og skrev en av Norges største fagblogger. På denne tiden var det ikke så vanlig å tenke ROI, verken i sosiale medier eller i markedsføring på nett, men det var en av triggerne som dro meg mest; «Hvordan kan relasjonen mellom merkevare og kunde styrkes slik at salget går opp og kunden preferer oss foran andre? Og hva koster det? Er investeringen i tid og energi verdt det? La oss teste»
Under mitt ansvar økte Kondomeriet.no omsetningen betraktelig. Alt fordi vi våget å tenke annerledes - og fordi vi utviklet potensialet i de ulike kanalene. Den kommersielle erfaringen fra Kondomeriet tok meg videre til Get hvor jeg endte opp som Head of Online og markedssjef hos en av Norges største telecom operatører. Etter en håndfull år tok jeg steget og startet for meg selv. Jeg digger å hjelpe både folk og merkevarer med å utvikle seg i digitale medier!