bli enda bedre
i sosiale medier.

Hvorfor kan tilstedeværelse i sosiale medier være et smart valg for bedriften? Og hva skal til for å lykkes?

Lær deg mer om potensialet i de ulike plattformene!

Lyst til å bli med på kurs?

Ta kontakt så gir vi deg
beskjed om tid og dato!

Du lærer

Hvorfor du trenger en strategi

Hvor viktig er en sosiale medier strategi?
Hvordan lager man en sosiale medier strategi? Skal man AB teste? Må man AB teste? 

Hva er algoritmer og hvorfor er de viktige?
Hvordan skal vi måle det vi gjør - for hvordan vet vi ellers om det vi gjør gir resultater?

Hva som er godt innhold

Hvordan forteller man en god historie?
Hvor mye, hvor ofte og når skal jeg poste?
Vi ser på innholdsarkitektur og redaksjonsplaner .

Du lærer mer om hva som funker, hvordan og hvorfor. Få tips om apper og verktøy som gjør det enklere for deg

Hva du bør bruke tiden din på

Sammen ser vi på din tilstedeværelse i sosiale medier og du får relevante, håndfaste tips til hvordan du kan optimalisere innholdet ditt.

Og så lærer du litt om hvordan du kan ta bedre bilder og video - du trenger sannsynligvis kun mobilen din!

Send en forespørsel i dag!

Kursholder er Kjersti Antonsen

Kjersti har etablert tilstedeværelsen i sosiale medier for flere store bedrifter (bla Kondomeriet og telekomgiganten Get som nå er Telia), samt jobbet som markedsfører og rådgiver innen digital markedsføring, digitalisering, netthandel og sosiale medier for merkevarer som Nordea, Fursetgruppen (Ekeberg restauranten, Ling Ling etc) og Gjensidige Bank. Hun har vært spaltist og skribent for en rekke aviser og tidsskrifter, Kjersti har også produsert og vært programleder i to suksessfulle podkaster, samt bygget opp og drevet sin egen nettbutikk.

Dette sier Kjersti om seg selv:
Jeg tok tidlig i bruk nye kanaler som kommunikasjonsplattformer og bygget opp Kondomeriets strategi og tilstedeværelse på Facebook, YouTube og Twitter - og skrev en av Norges største fagblogger. På denne tiden var det ikke så vanlig å tenke ROI, verken i sosiale medier eller i markedsføring på nett, men det var en av triggerne som dro meg mest; «Hvordan kan relasjonen mellom merkevare og kunde styrkes slik at salget går opp og kunden preferer oss foran andre? Og hva koster det? Er investeringen i tid og energi verdt det? La oss teste»

Da vi lanserte Kondomeriet på Facebook i 2011 fikk vi 40 000 følgere på 9 mnd. Jeg brukte én helg under WRC Argentina i 2012 på å øke Petter Solbergs følgere på Facebook med 50 000 personer (fra 150 000 til 200 000) og jeg har mottatt flere priser på vegne av Facebooksider jeg har jobbet med. Blant annet MRAH (Mot Rasediskriminering Av Hunder) som fikk prisen for beste Facebookside i 2013 (Kåringen ble gjennomført av Norsk Gallup og INMA) Get kom til finalen i Aller Best i 2018 for måten vi inkluderte nett-tv i Aller Media sitt nettverk og vi mottok hyllest fra Penetrace om hvordan vi utnyttet deres flater for å stå ut i et marked som for forbrukeren oppfattes ganske likt.

At bedrifter og merkevarer har tilstedeværelse i sosiale medier er supert, men det er viktig at det er på plattformens- og brukernes premisser for å få mest mulig verdi av den tiden og de pengene man bruker i disse kanalene.

Kursene våre holdes i lokalene til Business Jessheim.

Du finner oss i 4. etasje på Jessheim Storsenter, ved siden av senteradministrasjonen.

Adresse:
Storgata 4
2050 Jesseim