Kursholder er Kjersti Antonsen
Kjersti har etablert tilstedeværelsen i sosiale medier for flere store bedrifter (bla Kondomeriet og telekomgiganten Get), samt jobbet som rådgiver innen markedsføring, digitalisering, netthandel og sosiale medier for store merkevarer som Gjensidige Bank, Nordea og Fursetgruppen.
Hun har vært spaltist og skribent for en rekke aviser og tidsskrifter, Kjersti har også to suksessfulle podkaster.
Dette sier Kjersti om seg selv:
Jeg tok tidlig i bruk nye kanaler som kommunikasjonsplattformer og bygget opp Kondomeriets strategi og tilstedeværelse på Facebook, YouTube og Twitter - og skrev en av Norges største fagblogger. På denne tiden var det ikke så vanlig å tenke ROI, verken i sosiale medier eller i markedsføring på nett, men det var en av triggerne som dro meg mest; «Hvordan kan relasjonen mellom merkevare og kunde styrkes slik at salget går opp og kunden preferer oss foran andre? Og hva koster det? Er investeringen i tid og energi verdt det? La oss teste»
Da vi lanserte Kondomeriet på Facebook fikk vi 40 000 følgere på 9 mnd. Jeg brukte én helg under WRC Argentina på å øke Petter Solbergs følgere på Facebook med 50 000 personer (fra 150 000 til 200 000) og jeg har mottatt flere priser på vegne av Facebooksider jeg har jobbet med. Blant annet MRAH (Mot Rasediskriminering Av Hunder) som fikk prisen for beste Facebookside i 2013 (Kåringen ble gjennomført av Norsk Gallup og INMA)
Jeg digger å hjelpe både folk og merkevarer med å utvikle seg i digitale medier!